• وبلاگ : الهه ناز
  • يادداشت : سفر نامه 3 روز در پايتخت ....
  • نظرات : 10 خصوصي ، 75 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + نازي 

    سلام

    معرفت در گراني است به هر كس ندهند

    پر طاووس قشنگ است به كركس ندهند

    تقديم به همه كساني كه مغرضانه انتقاد مي كنند.

    ببخشيد كه كمي تند شروع كردم. تعجب مي كنم از اين همه انتقاد تند و كنايه وحتي توهين !!!!!

    من تقريباٌ 9-8 ساعت از روزهاي هفته را (به جز پنجشنبه ها و جمعه ها) با الهه ناز مي گذرانم. فاصله ميزهايمان حتي يك متر هم نيست. روبروي هم، چشم در چشم هم، بيشتر از دو سال ... مي دانم كه الهه ناز در يك خانواده مؤمن، اصيل و آبرودار رشد كرده و تربيت شده، در دوران مدرسه جزو بهترين ها بوده (تيزهوشان)، از يكي از بهترين دانشگاههاي كشور فارغ اتحصيل شده و در حال حاضر بعنوان يك مهندس برق موفق، مودب و خوش اخلاق مشغول به كار مي باشد. ضمن اينكه در محيط كار، به جز يكي دو نفر كه با همه مشكل دارند، همه الهه ناز را دوست دارند. پس به من حق بدهيد كه تعجب كنم. به من حق بدهيد كه احساس كنم بعضي ها مغرضانه انتقاد مي كنند.

    بهرحال از نظر من و خيلي از دوستان الهه ناز، او دختري بسيار مهربان، رك و با صداقت است. بهترين ويژگي او صداقت و رك گويي اوست و اينكه هيچ وقت، به هيچ قيمتي دروغ نمي گويد.

    در هر حال علي رغم اينكه وبلاگ ندارم و زياد هم به وبلاگ كسي سر نمي زنم با عرض معذرت از همه فكر كردم دانستن موارد بالا براي خيلي ها مفيد باشد و باعث شود كه در تصميم گيري و قضاوتشان منصفانه تر عمل كنند.

    ضمناٌ به تمام آقايان محترم اعم از تهراني و اصفهاني و ... و نهايتاٌ ايراني بعنوان يك خواهر كوچكتر توصيه مي كنم هميشه اين موضوع را به ياد داشته باشند كه طرز صحبت كردن با يك خانم زمين تا آسمان از صحبت با آقايان متفاوت است و كلاٌ صحبت كردن با خانمها فرهنگ و ادب خاصي را مي طلبد. 98% خانمها را بطور مودبانه و با زبان مهربان و نرم خيلي راحت تر مي توان نسبت به مطلب يا موضوعي متقاعد كرد. بنابراين هيچ وقت سعي نكنيد با زبان نيش و كنايه و توهين با يك خانم بخصوص يك خانم تحصيل كرده و با فرهنگ صحبت كنيد.

    يك خواهش ديگر هم از همه بلاگرها دارم، اگر ادعاي زبان شيرين فارسي و شعر و شاعري داريد، اگر مسابقه شعر شيرين فارسي مي گذاريد، اگر براي زباني به قدمت 3000 سال كه يادگار متمدن ترين نياكانمان است، احترام مي گذاريد، اينقدر از اصطلاحات و واژه هاي عربي استفاده نكنيد. زبان فارسي را بيش از اين به واژه هاي عربي آلوده نكنيد.

    متشكرم

    نازي